fredag 14. november 2008

Sviker

Ok?
I dag så dro jeg får å ta sol klokka 3.
Så etter jeg hadde tatt sol fikk jeg melding fra en kamerat som heter Steffen som er ifra Moss at han var i Fredrikstad.
Jeg tenkte først : Faan nå er jeg usminket og lukter sol og sånt.

Men så skulle jeg jo hjem å dusje/sminke meg og sånn så.. Spilte ikke så stor rolle..
Men dere jenter vet jo åssen det er? eller hur?:)
Så tenkte jeg skulle ringe en som heter Sandra for å spørte om hun ville være med å ta sol.
Jeg tok ikke så lenge sol fordi jeg avtalte egentlig at jeg skulle ta sol senere med hun eller en annen vennine. Så jeg måtte ringe for å høre.

Men det kunne hun ikke fordi hun var "SYK?"
Så var det sånn at jeg sa at jeg skulle ringe henne senere for å se åssen formen hennes var og om hun orker å være med på kino senere.


Så da dro jeg for å møte Steffen i steden for.
Så jeg sendte melding å sa til han at han skulle gå til Carlings.
Så møtte jeg han på carlings der jeg kjøpte 2 T-skjorter.
De var jo kule når jeg først så dem men etterhvert ble det sånn FUCK hvorfor kjøpte jeg dem :/.
For jeg syntes dem så litt for "EMO" ut for meg sånn egentlig. Men jeg får vel bare bruke dem som pysj når jeg er hjemme ;)
Er ikke vits å bytte dem ..
De kostet jo ikke mere en 199,- per stykk :-).
Også er det litt deilig stoff på dem (A).


No offence ..






Så tenkte jeg når jeg først var på Bussterminalen i Fredrikstad at jeg skulle ringe en vennine å spøre om finne på noe. Jeg spørte om jeg kunne komme en tur til Hu & typen hennes men så sier hun det at jeg må snakke med "typen" hennes om det er greit for han. For hun er bare på besøk hos han. Så forstår jo at jeg måtte snakke med han. Men det jeg syntes var utrolig frekt og stygt gjort var det at han sa det var greit at vi kunne komme. Så når jeg hadde lagt på og hadde kommet meg inn i bussen så slo telefonen seg av og jeg la ikke merke til det før jeg var på vei til Sarpsborg. Så skulle jeg skru på telefonen. Tror du ikke at jeg hadde fått en melding der det stod at hun brått ikke orket alikevel når jeg hadde kommet meg et stykke. Jeg satt meg til og med på en "feil" buss for den andre kom ikke før om en halvtime.
Så jeg spørte om han dro til Storbyen han også sier han "storbyen? JAJA vi kjører ditt... OG når jeg sitter på bussen kjører han faan hele verden rundt først ..
Jo Anyways.. Jeg ble jo forbanna som bare det når jeg fikk meldingen fordi jeg brukte siste pengene mine på å komme meg til sarp fordi resten av pengene mine lå hjemme på bordet. Jeg skulle bare ta sol å dra hjem igjen. Var det som var planen. Så det jeg hadde med meg brukte jeg jo på tskjorter & sol.
Jeg vet ikke hva dere syntes jeg. Men dere hadde vel blitt sinna dere også når du først satt på bussen . Og brått når du er vei så sier dem brått NEi til deg..:-/
Jeg får jo skylde meg selv litegran pga telefonen også. Men når de sier ja og de vet jeg setter meg på bussen.
Agree?




Så måtte jeg og steffen dra til storbyen for
å vente på neste buss mens vi ventet så stakk vi for å titte litt i session osv i storbyen.. Jeg skulle jo egentlig titte der jeg da.. Men, så fant jeg briller jeg hadde lyst på .. Var en genser jeg ville ha også men måtte spare penger :-(. Så vi får ta det neste gang når jeg har penger. Steffen kjøpte seg briller & Caps. Når vi hadde handlet ferdig der så ringte jeg en kompis av meg å spørte om han kunne kjøre oss hjem til meg. Det kunne han. Heldig med den (L). På turen vei hjem så sier Ole at han gleder seg så sykt å dra på "Sensation". Jeg ble jo forbanna for HAN vet hvor MYE jeg vil ditt.

Så når vi endelig kom hjem så lagde mamma mat til oss (A). Hehe jeg hadde ikke spist en dritt heledagen og klokken var rundt 19.00 :-P hehe!
Så jeg måtte jo skynde meg å sminke meg for jeg hadde brått lite tid på meg for jeg skulle på kino med folka :b Hehe!

Ble litt stressende og jævlig kjip kveld egentlig.
Bortsett fra når vi kom hjem fra kinoen og når jeg var sammens med steffen da <3 Vi snakkes.
Ha en fin helg alle sammen. :¤



Og BTW : Om du ikke vet hva sensation er så er det : The World's Leading Dance Event













Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com