torsdag 13. november 2008

Snap , snap to the shit on the radio [8]

I dag så begynte dagen min helt greit:) Først så ble jeg vekt av telefonen 11 på morgenen.
Så var det sjefen fra Risøe i storbyen som ringte og spørte om jeg ville komme på jobbintervju.

Jeg sa da selvfølgelig ja! Er ikke så lenge siden jeg var å søkte rundt og begynte å lure på om jeg noen gang kom til å få svar? :-P .
Så jeg ble jo veldig glad når jeg fikk den telefonen.
Kanskje jeg får min første jobb? Who know? :¤
Anyways twi twi til meg.

Er egentlig sånn at jeg skulle ha vært i Oslo og vært en tur innom Moss i dag. Men siden ikke pengene har kommet inn så gikk det dritt . Skulle ha kjøpt meg ny jakke og sko altså.
Begynner å bli kaldere og kaldere om dagen så syntes det er på tide å skaffe seg en skikkelig god varm jakke ;-).

Noen forslag til en jakke eller sko jeg skal kjøpe meg? ;-D

NÅ Må jeg skynde meg å kle på meg for jeg skal en liten tur til sverige å handle nam nam til i kveld. For jeg skal ha filmkveld med min kjære vennine som heter FAM<3.


  • Ja tenkte jeg skulle fortsette her jeg i steden for å lage et nytt innlegg :-P.
  • Å fortelle åssen kvelden ble ;


    Jeg var i sverige for å handle litt til helgen med Fam & Ole.
    Måtte ha litt godis til "Film kvelden" Som ble litt sent :-P
    Fordi Ole som skulle kjøre var FOR treg..
    Nesten sånn at jeg vurderte å gi faan i Sverige å ta det en annen dag og bare dra til en RANDOM butikk i nærheten.
    Hadde jo vært MYE raskere .. Hørte DU det OLE? :-P
    SÅ hadde vi kanskje fått sett et par filmer før jeg måtte dra.
    Jeg måtte jo dra pga hun skulle på skole og sånn også ble det litt sent.

    Men jeg tok et bilde der man kan se litt godis der og potetkul OG Dipp da.
    Burde vel egentlig ha tatt bilde når vi hadde ordnet alt :o Men jeg måtte ta bilde så raskt eller så hadde jeg nok glemt det.
    Vel var jo egentlig min jobb å lage dipp og sånn da .. Men BRÅTT så satt jeg i telefonen så Fam måtte gjøre jobben for meg... haha!

    Vi så på en film som het " How to lose friends and alienate people "
    En film med Megan Fox og Kirsten Dunst :-) Helt grei film.

    Nå er det sånn at jeg måtte gå hjem fra Fam i denne kulden :-(
    Haha! Men takk lov så er det ikke så langt... Men det var for sykt glatt ute..
    Holdt på å tryne et par ganger på veien ja.. Kan man trygt si(H).
    Men kom meg hel hjem hvertfall..

    Ingen kommentarer:

    Bloggarkiv

    Om meg

    Bildet mitt
    Fredrikstad, Norway
    18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com