fredag 14. november 2008

MOVIE time (L)


Jeg kom nettopp hjem fra SAW som jeg hadde gledet meg til fordi jeg digger alle saw filmene :o ble litt skuffet + Han kjekke døde på slutten :-( "UPSIE nå avslørte jeg litt om du ikke har sett filmen".

Hadde det koselig med Fredrik, Mads & Fam. Etter kinoen dro vi på kebab house og spiste og snakket.
Så når vi var ferdig så bestemte vi oss for å dra derifra så vi skilte oss. Jeg & Fam dro hjem for vi skal ha filmkveld og bare slappe av. Har BESTEMT meg for å endelig ha en avslappenes helg. Har drikket hver helg i nesten ET ÅR nå. Så er vel på tide å slappe av nå syntes jeg.
Også er jeg jo egentlig drittlei av de samme folkene på byen.
Skjer ikke så mye i Fredrikstad/Sarpsborg mere syntes jeg da.
Så om man skal feste og sånn. Så liker jeg å reise rundt .
Deilig å komme seg ut av Fredrikstad/Sarp også da?
Og slappe av i Oslo og sånn. :-)
Er dere enige? ;)

Nå er det sånn at jeg og Fam har endelig fått ordnet opp vennskapet våres etter så lang tid med krangel og drama i heletatt. Så vi skal snakke om ting som har skjedd og sånn.
Anyways im off :-) Ha en fin helg ;-)






Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com