lørdag 15. november 2008

SKUMMEL FILMKVELD!


Hehe er så komisk å sitte å skrive om hvor mye jeg & fam har skreket av en jævla film :¤.
Den filmen er garantert den skummleste jeg har sett hvertfall :-P Den er SKIKKELIG skummel. Filmen vi så var den thailandske versjonen av "Shutter".
Den amerikanske er ingenting i forhold til denne.
Er alltid de gulingene som lager bra filmer altså og ikke de amerikanske.
De bare "Faker" og lager den ENDA dårligere....
Eksempel : Grudge.

Hahaha vi hadde jo sett "shutter" før. Men det var egentlig lite av filmen vi så pga vi holdt oss foran øya eller var under pleddet/Puta(A).

Men i dag så var det bare skriking .

Tror jeg klarte å vekke naboen :-p For ene gangen så skrek vi så forbanna høyt i flere minutter :-DDD
Vi skrek faan meg en time før det SKUMLE skjedde..
Du må nesten se filmen for å forstå hva jeg mener :-p
Når dere kommer til den "Senge delen".
Det var da vi begynte å skrike en time før det skjedde noe skummelt :-p
Så var nesten sånn at vi hadde skreket ferdig før det begynte. ¨
Begge var for hese til å skrike mere når det SKUMLE endelig kom...
SÅ det endte med at jeg "slo huet mitt i hodet til Fam" for jeg var kjempe redd :O(A)
Så endte det med at vi fikk den latterkrampa samtidig vi skrek.
Haha litt komisk :-P

Så er det sånn at Fam har sånn dyr som heter "degus" de begynte jo å pippe som faan.
Så da måtte vi slå av filmen for det var skikkelig CREEPY..
Men vi viste jo hva som skjedde på slutten da så er ikke noe stress (A)
Bare glad jeg slapp å se det igjen for da hadde ikke jeg klart å fått en "GOD NATT SØVN".

Tror Fam kommer til å skrive en enda bedre versjon av denne filmkvelden enn det jeg kommer til så :-)
Sjekk henne ut : http://famecharlott.blogspot.com/

Men bortsett fra det så hadde jeg det koselig <3>GOD HELG.

4 kommentarer:

TINE sa...

Så fin blogg du hadde snuppæ;D Morro og komme over flere kjentfolk sine blogger(:

Talita sa...

Ntåå<3

Tine Carita sa...

Hei Talita :D Koselig at du følger bloggen min, linker deg jeg søta :D Skrekkfilmer er det beste som finnes, må få sett den Shutter filmen. Hørtes bra ut! mihi

Talita sa...

Ja gjør det :D<3 den er bra!

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com