mandag 17. november 2008

Lykke til?

Idag er det en STOR DAG for idag skal jeg nemlig på jobbintervju : ))
Håper jeg klarer meg bra og at jeg får jobben for jeg trenger den veldig.
Kan blogge senere om åssen det gikk.

Jeg har ikke lagt meg ennå for jeg har lovet en vennine med å følge henne til Gamlebyen fordi hun ikke kunne veien. Så om jeg legger meg da så kommer jeg meg faan ikke opp igjen :o
Hvor snill er ikke jeg? haha!
Så skal holde meg våken fram til halv 10 tiden tenker jeg?
Jeg er vel hjemme rundt der. Så når jeg kommer hjem så vurderer jeg å sove fram til 1.
For det er vel passe grei tid til å ordne meg på... Skal jo være der halv 5.


Lurer på hva jeg skal ha på meg jeg?..

Anyways God morgen :¤

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com