onsdag 27. mai 2009

BRIDE WAR

"I realize ; sometimes in life there really are bounds formed
that cant never be broken..

sometimes you really can find that one person who will stand by you no matter what..


 But there Is also the chance that the one person you can count on for a lifetime, the on person who knows you sometimes better than you know yourself.  Is the same person who's been standing beside you all along."


En sykt nydelig film ;

Jeg husker jeg og min aller beste vennine satt å så på den på kino, 
Og når hun dama sa det som står over her,  da begynte begge to å grine. For vi har vært igjennom så mye og det har vært ting som nesten har knekt oss, men vi har alltid kommet oss tilbake til hverandre.

Elsker deg så masse bestevenn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vil også se denne filmen!!

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com