tirsdag 26. mai 2009

The girl and the robot.

Guess what ... Im in love with a robot!
(Gutt uten føleser)

Nå er jeg rimelig lei av å finne gutter som kun er drittsekker rett og slett.
Og som bare bruker deg. 
De sjarmerer deg i senk og sier du er jenta de vil ha.
Men brått så holder de på med en annen bak ryggen din.
De har holdt på en stund, jeg var nok bare en annen jente han ville drive med?
Nå er jeg lei. Er ikke meningen at dette skal bli et emo inlegg.
Hvorfor si at han er betatt ? Hva er det med gutter? Hva tenker de?
Og hvorfor er det så vanskelig å finne en gutt som ikke er drittsekk, en som passer på jenta si. En som er lojal?



2 kommentarer:

Lund sa...

Sv: Men du har vel passordet på email eller noe?;o

Talita sa...

Jeg ordnet det i stad! :D

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com