onsdag 4. februar 2009

They told me so...

I dag var jeg på peppes og koset meg med noen venner av meg<3
Fram til de fortalte åssen "Vennina" mi egentlig var. 
Jeg har aldri følt meg så dum noen gang, jeg satt der som et spørsmålstegn.. Og jeg var speachless rett og slett...
 Jeg merket jeg ble sint innvendig og ville bare ta telefonen å ringe henne men jeg kunne ikke pga dem satt der.  Hørte utrolig mye om hva hun har gjort og hva hun har lyvd om. Ting som man ikke skal lyve om i heletatt..
Jeg vil høre hennes sak av dette om det er sant.
 Alle har advart meg men jeg har ikke hørt på dem. 
Jeg har nemlig hørt dette så ofte fra andre som var vennene hennes også. 
Så jeg har ingen aning hva jeg skal tro selv.
Jeg har lagt merke til at hun lyver men hun vet ikke at jeg vet det.
Jeg viste ikke at det har blitt så ille..    

Hva er det med meg å finne sånne venner? 


5 kommentarer:

Adelebaby sa...

njåå, jeg var med der (a) .. heh, ja. Jeg og Aleksander bare tuslet rundt i Oslo, han shoppet klær til meg, spanderte mat på meg og bare gikk rundt og snakket og koste oss masse! :) Spørr Christoffer om msn'n min og legg meg til? :) utrolig søt blogg, søta!

Talita sa...

Ntåmin da : ) ja jeg spurte nå men jeg tror han er borte :o <3

Adelebaby sa...

må bare si: jeg følte meg litt dum igår, jeg ante ikke hvem vi snakket om! haha. Menmen, det var overkos å hilse på deg, Talita :D

Adelebaby sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Talita sa...

Nei herregud jeg forstår det jeg altså :O Men du vet hvem det er nå? :D haha! Var kjempe koselig å hilse på deg :D hadde jeg vist at jeg skulle på peppes hadde jeg kledd meg litt bedre da :/ haha <3

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com