torsdag 5. februar 2009

LA ink

Har sittet å sett på LA ink par netter nå og har kommet til sesong 3 .
Kat er seriøst et bra forbilde ass.
Helt hektet på den jenta hun er utrolig pen og en utrolig sterk jente. Hadde gjort alt for å bli tattovert av henne ass. Jeg begynner å få et par tattoveringer nå og skal ha flere. Jeg har ikke lyst til å dekke armene eller noe. Men jeg vil ha tattovering på brystet? Skal ha en ny tatto eller fortsette på den jeg har i nakken den 12e februar. Så blir moro. Den jeg har på korsryggen vurderer jeg å bygge på eller fjerne. For den betyr egentlig ingenting og den er så stor. Burde ha tenkt bedre når jeg tok den.. Var min første tattovering .. 
Hehe!
Så om dere skal ta tattovering, så ta noe som betyr noe for en eller annen dag angrer dere brått på hva dere har tatt .

Love'it . Xoxo

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com