fredag 5. desember 2008

Need For Speed: Undercover


Fredagskvelden for meg, Mads & Fam er taco og need for speed :-D.
Vi har sittet å blod" gama" det siden i går natt :-P haha.
Måtte ta en pause fra tombraider :-P.  Så nå har vi blitt avhengi av dette spillet.  Skal være hos Fam hele helgen<3.
Vi skulle egentlig på fest i dag(Lørdagen) Men vi får se om vi ikke bare slapper av og sparer penger til neste uke isteden. For da skal jeg NEMLIG til Oslo igjen. 
Så kanskje spare de fattige kronene jeg egentlig skulle kjøpt drekke for.
Men uansett : Fam skrev masse dritt om meg på bloggen hennes at jeg ikke har IQ til å spille need for speed . Lurer på hvem som satt seg ned 2min og klarte å komme vidre på tombraider jeg Fam!
Du satt der i en halvtime - 3 kvarter eller? :-) H0h0! BURN GIRL!
Du vet jeg elsker deg jenta mi<3
Har det alltid så moro sammens med deg<3 >
Vi har nesten nettopp spist taco og iskrem :-P Har rundet need for speed : DD.   Vi skal vel legge oss snart?

Men god natt og god helg.

Noen andre som syntes dette er et bra spill? 

Nei takk til fyll og fanteri på en fredagskveld når du sitter å gamer på en 42 tommers flatskjerm(A). 




6 kommentarer:

Spew sa...

Mææd fett spill da :D

Tine Carita sa...

jeg har utfordret deg på bloggen min :-)

Fame Perry Charlott. <3 sa...

I knøøw ;D<3

Talita sa...

:-)

Fame Perry Charlott. <3 sa...

Hahaha, du blir litt eid eller!

Du hjalp ja! Men hvem runda det etter 8 timer, liom!

Og du! Du ble jo kvalm etter 2 min!
So zip it! x*

Hahaha <3

Need for speed runda jeg og!
Din tur IQ' kjøre'rn.

Talita sa...

Hør på hu a liksom:O:P Greit da se jeg hjalp i starten.. MEN det er det som tells(A). hihi! Skulle bare vise deg åssen man spilte spillet jeg(A) HOOOOHOO!

Haha IQ KJØRERN :P
miimiii!

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com