fredag 5. desember 2008

AMAZIN'<3

Meg, Marte & Mads. Jeg er så utrolig glad for at jeg ble kjent med dere. Sist helg var den beste helgen. Jeg har ikke kjent dere så lenge men det føles at jeg har kjent dere i mange år.
Dere er herlige rett og slett<3.
Håper vi forblir venner for alltid.

En venn er en du kan ringe klokka 0400, Bare for å si at du ikke får sove.
En venn er en du kan ligge i armene til, uten å si et ord, Og allikevel vet personen hva du tenker.
En venn er en som støtter deg, Uansett.
En venn er en som er glad i deg, Uansett hva du gjør eller ikke gjør.
En venn er en som vet alt om deg, og fremdeles liker deg<3


Det er dere det (L).



3 kommentarer:

Marte sa...

Du betyr så mye for meg <3 vil aldri gi slipp på deg eller vennskapet våres as <3

Talita sa...

<3 Håper ikke det skjer marte for du betyr masse for meg<3 Og jeg kommer nok aldrig til å gi slipp på vennskapet våres <3

Spew sa...

aww<3

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com