onsdag 10. desember 2008

HEYMAMA!

Hey mama,  I wanna scream so loud for you. 'Cause im so proud of you.
I know I act a fool but I Promise you I'm going back to school.
And I Appreciate what you allowed for me. And I just want you to be proud of me.
And when I'm older, you ain't gotta work no more.


Idag skal jeg ut å spise med mamma vi har ikke vært ute å spist eller snakket så særlig om ting som har skjedd i det siste.  På grunn av at hun jobber så mye. Når hun er hjemme så er jeg ute eller sover pga hun kommer sent hjem OG når jeg først er hjemme så er hun på jobb..
Gleder meg masse til å bruke litt tid på mammaen min.
Etter vi har spist så skal jeg dra sånn 14.30 inn til Oslo for å være sammens med Marte & Mads
Jeg gleder meg masse til Osloturen, jeg har med meg ca 6000,- så skal shoppe "litt". :-DD

Skal være i Oslo hele helgen tror jeg så vi blogges senere.
Jeg kan legge ut bilder og fortelle litt om hva som har skjedd og hva jeg har kjøpt meg og sånn jeg når jeg kommer hjem på søndagen.

Ha en GOD HELG.








1 kommentar:

Spew sa...

Utfordret deg jeg :P hehe
sjekk bloggen min<3

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com