mandag 15. desember 2008

OSLO!

Helgen min har vært koselig:)  Startet med at jeg skulle møte Marte på toget på vei til Oslo. Sånn vi slapp å sitte fra hverandre.  Hun måtte jo ta toget fra Moss og jeg I fredrikstad siden jeg ikke rakk å ta bussen til Moss for å møte henne på grunn av at jeg ikke fikk penger tidligere. 

Så når vi kom fram så møtte vi Mads. Vi måtte dra også kjøpe noen klær vi skulle ha på fredagskvelden pga vi skulle ut på byen en tur.  Vi dro innom Gina Tricot og kjøpte oss like kjoler bare jeg i svart og Marte i Lilla. Etter det så var alle sultne så vi dro for å spise.

Var ganske så "slitne" etter turen egentlig så var deilig å sette seg ned pga den tunge veska.
Hehe!  Etter vi hadde spist dro vi til mads for å pakke ut og begynne å ordne oss. 
Vi fant ut at vi hadde brått "lite" tid på oss så vi måtte skynde oss med å sminke oss & Kle på oss. Så når Robin, Eric & bugge kom så begynte vi å vorse. Etter det dro vi på crystal, så  hilste vi på manageren til Robin&bugge som er Orji fra grease, Idol. Det var ikke så mange folk der så vi dro på roxy og der var det mye liv:) Så kom det 2 gutter som "danset" med meg og marte de var litt "drøye".   Eric stirret dem vekk.. hahaha.  Men etter en god stund med dansing og mye drikking så bestemte vi oss for å dra å spise litt på et kebabsted. Joda.. Nå er det sånn at alle bestilte seg kebab bortsett fra talita.. Hun skulle ha hamburger hun se.. Heheh!
Så brått så var det en jente som ble dyttet av en gutt inn til veggen. Så skulle Eric og robin hjelpe. Så løper eric etter han som dyttet henne. Tror du ikke han skle rett på tryne a ?.. Fy faan.. Dør av latter;).  Vi bestilte oss taxi så dro vi hjem til Robin. Vi alle var slitne så vi la oss.
Når vi endelig stod opp så dro vi for å handle og spise på mc.donalds.
Etter det dro vi vidre til mads. Marte skulle dra hjem fordi hun skulle på jobb, så jeg ble igjen hos mads. Siden han hadde feber og sånn så ble det sånn at vi slappet av. Og det var kjempe deilig å bare slappe av etter fredagskvelden. Jeg hadde det utrolig koselig:))













Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com