mandag 24. november 2008

HEY CUTIES:)



Jeg har ikke fått blogget så mye i det siste fordi jeg ikke har vært hjemme.
Har vært hos en vennine fra Torsdagen av.
Det som er , er det at jeg og en vennine skulle lage en video blogg sammen. Men så tror du ikke at vi glemte å endre på et eller annet sånn at vi fikk med lyd. Så eneste vi så var det at leppene mine bevegde seg :-P Haha, var veldig morsomt å sitte å se på uten lyd :-P Så alt for dumt ut.
Så vi prøvde å lage en ny videoblogg senere på Søndagen med lyd :-P . Da var det sånn at vi ikke klarte å legge det ut :o Ikke forstår jeg .. Åssen legger man ut video? Det tok jo alt for lang tid for å "loade"?
Help?


Btw : Jeg lurer også på åssen man legger ut youtube film her sånn? :-)
Er det på samme måte?




Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com