torsdag 20. november 2008

Weekend RAIRAIRAIRAI

Nå er det sånn at jeg fortsatt er våken!!
Jeg gruer og gleder meg til etterpå .
Det jeg gruer meg til er om jeg får et NEI fra jobbintervjuet og det jeg gleder meg til er å ta sol og kjøpe sko/klær & slappe av med en vennine.
Vi skal bestille pizza å kose oss veldig :D
Jeg pleier som regel å drikke i helgene men siden jeg er så LOW on cash fortiden & syk så vil jeg slappe av. Det som er , er det at jeg skulle vært hos legen fort som bare det. Men tror du ikke at jeg ikke fikk time før neste uke da eller? Er ikke det typisk?
Innen jeg har fått time så er jeg kanskje frisk igjen? Who knows... Forundrer meg faan ikke :P
Men jeg skal hvertfall ikke sitte inne uansett hvor syk jeg er.

Så ønsk meg lykke til :-P


Anyways Good Morning :-¤

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skal jeg love deg, jeg har sittet oppe i hele natt jeg, merka jeg begynte og angre på det når klokka nærma seg 4 tida, menmen. Men yndlingspillet er lett Call Of Duty 4. Grunnen til jeg kjøpte xbox lism:D haha

Tine Carita sa...

Takk Talita :-D God helg søta!

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com