mandag 12. januar 2009

Tattoo

Først startet dagen med at jeg egentlig skulle stå opp klokken 11.00 for å dusje og ordne meg. Men neida jeg ba mamma om å vekke meg om 5min.  De 5min endte opp med at hun lot meg sove fram til kvart på 1.
Og jeg hadde tattoveringstime klokken 2. 
Du kan tro jeg stresset meg i hjel når bussen gikk kvart over/ halv.
Jeg måtte bare kaste på meg klær og ta pudder i trynet og bare stikke..
Det var sånn at jeg ikke rakk den bussen som gikk kvart over så jeg begynte å stresse og bli sint fordi jeg var redd jeg skulle komme forsent.  Jeg måtte låne telefonen av en kompis for å få tak i Marte fordi jeg ikke hadde penger p å kortet mitt og jeg var usikker på hvor det var.  Jeg måtte vente til Marte kom til byen. Jeg tenkte jeg skulle gå innom mc donalds for å bestille noe fort  bare for å spise før jeg tok tattovering og sitte inne og vente i steden for å stå ute å fryse.   

Når endelig Marte & Christoffer kom så måtte vi skynde oss til Morten(tattoveringsmannen).
Vi hadde kanskje 3-4minuter på oss eller noe.  Vi kom et par minutter for sent.
Men når vi først kom ditt så begynte han å tegne og sånn. 
Så var det bare å begynne med jobben ..
Den jeg har i nakken skal jeg bygge på 12.Feb , nå er det sånn at jeg og bestevennina mi Marte har like tattoveringer på ankelen.  Når vi var ferdige med å ta tattovering så dro vi for å møte Patrik, så bestemte vi alle oss for å dra på kino.. Så vi dro hjem til meg fordi jeg måtte hjem å hente penger og skifte.  
Vi dro for å se "yes man" med J
im Carrey. Fy faan for en rå film. Anyways hadde det utrolig koselig i dag, og smertefult :-( Hehe! Nå skal jeg legge meg i senga å se på top model<3

  






Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com