mandag 1. desember 2008

NAMTILSJOKOLADENIKALENDEREN

Helgen min har vært den beste på lenge. Var en konge tur som jeg ikke kommer til å glemme. På fredagen så var Jeg, Roy & Mads hos marte og så på film, spiste , slappet av og spilte gitar hero :-DD. På Lørdagen så dro Jeg, Marte & Mads inn til Oslo.
Vi vorset og dro på byen. Var litt random at jeg traff på den siste personen jeg ville se akkuratt i Oslo og der jeg var da men .. haha så lo litt når jeg så han. Hadde det moro på byen som alltid. Vi danset med masse utlenninger som klådde som faen, ja det var ikke så moro nei :-P Hvertfall når de ikke tok hintet.. Så Mads måtte late som han var typen til meg og marte annenhver gang for å bli kvitt et par av dem, helt til han møtte Dj'en som han kjente.
Etter byen så skulle vi på nach med djen og sånn . De hadde ringt å bestilt limo og sånn. 
Men selvfølgelig klarte jeg, marte & mads komme i en krangel. Så vi fikk nøkkelen og dro til leiligheten uten mads. Fy faan for en jævlagåtur / taxitur det var. Jeg stod der i kun kjole og frøs i hjel. Det som er komisk er det at han klarte å gi oss feil nøkkel. Han ga oss nøklen som gikk kun på rommet hans/leiligheten. Men ikke i inngangene :-/ .. Så vi satt oss i trappa for å finne ut hva vi skulle gjøre.  Så brått så kom 2 gutter ned trappa. Så spørte vi om de kunne prøve å få opp døra med dems nøkkel, men det funket ikke. Så da spørte de oss om vi skulle bli med å drikke og sånn hos dem.  Vi ble med dem inn til dem. Også sier han ene at han skulle prøve på noe. At han skulle gå helt rundt for å lukke opp for oss og det funket. Det var kjempe koselig gjort av han.  Så når vi endelig kom inn til mads så pakket vi oss inn i masse klær og dyner/pledd og la oss i senga for å slappe av.  Så brått så ringte Mads Marte for å si at vi skulle låse opp. Så hadde han bedt med en som het E.T(Eric elns) & Robin(Djen) da. 
Vi lå der kalde og jævlige, vi var ikke særlige blide eller. 
Men etterhvert så var det bedre for vi måtte le av robin :-P Han sa så mye rart. Haha, er det mulig. Så sovnet vi rundt 10-11 tiden. 
Så pakket vi sammen og dro fra Mads til byen utover kvelden, så vi gikk til Burger King på Oslo S og spiste, før vi begge sovnet på bussen hjem fra Oslo.

 





.








































3 kommentarer:

Tine Carita sa...

Hørtes ut som en koselig helg :-D Trysil er drit morro det også da! Skal dit selv jeg, men det er iut i januar engang.. Hva står du på da? :DD

Talita sa...

Jeg står på slalom jeg da :-P Klarer ikke å stå på snowboard jeg :-(. Huff skulle vært der når jeg hadde vært der vettu :DD Ja blir moro :) Hva står du på da ? :D

Nadine sa...

Nettopp. Det skjedde med venninna mi stakkars. Og kjenner venninnene hennes og de er jo helt totalt dramaqueens. De lager drama ut av alt. Skjønner ikke at ho gidder å henge med de engang. Men tror ho har fått litt nok nå ;)

Du har fin blogg sjæææl :D

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com