fredag 5. desember 2008

Jegharblittutfordret

1) Hva gjorde du for ti år siden?
- Oi da var jeg i spania hos oldefar og danset på baren hans (H).

2) Hva gjorde du for ett år siden?
- Da var jeg i afrika .. og var "lykkelig kjæreste med Kenneth".

3) Fem snacks du liker: 
- BAM BAM eller bom bom.. søppledynga da?
- Ostepop
- Popcorn?
- Tortilla chips
- Salt og pepper

4) Fem sanger du kan hele teksten til:
- Eric prydz - Call on me (hahaha hvem kan ikke den?)
- The Caesars - Jerk it out
- Katy perry - I kissed a girl 
- The ting tings - That's not my name 
- Gnarls Barkley - Crazy

5) Fem ting du skulle gjort om du var millionær:
-  Hadde reist verden rundt.
-  Kjøpt meg masse biler og STOR BÅT
-  Kjøpt stort hus til mamma + chihuahua og porsche(hun ønsker seg til jul).
Hus ved stranden, i den skal jeg ha et STORT skap med masse klær og sko.
Gitt en del penger til venner, resten av familien.
- Fått meg egen stylist & trener.

6) Fem dårlige vaner:
- Treg
- Snakker når folk vil legge seg 
- Pratesjuk 
- Snakker før jeg tenker
- Egen/sta?

7) Fem ting du liker og gjøre:
- Feste
- Shoppe
- Lage mat / Jentekveld - Filmkveld
- Reise
- Holde på med musikk.

8) Fem ting du aldri ville kledd deg i, eller kjøpt?
- Gul sleten regnhat 
- Nagler - Sånn syke svarte sko med mange belter på. Satan!
- Gardin rundt kroppen. HAHA!
- Turban
- Gotic stil..

9) Fem favoritt leker:
-  DET skulle du likt å vist det?

10) Fem personer jeg vil sende denne utfordringen til:

3 kommentarer:

TINE sa...

skal ta utfordringen din etterhvert søtæ:)

Anonym sa...

jeg skjønte ikke jeg:)

HSANDRA sa...

jeg har sendt deg utfordring på bloggen min :)

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com