torsdag 27. november 2008

HELG



Etterpå skal jeg dra også møte Marte for vi skal shoppe litt,farge&stripe håret mitt, møte 2kamerater og dra til Råde/Moss vi skal kose oss masse:-)). Gleder meg:D Så er best jeg begynner å pakke litt nå sånn at jeg ikke glemmer noe . :-)) for jeg skal til Oslo med Marte til lørdagen også så rekker ikke å ta ture innom meg. Da blir det mye fram og tilbake. Det er ikke vits ;-).  Men jeg trenger ikke å pakkeallverden eller da :-P Skal jo bære på greiene i 2dager. 
Så skal ta EN bag... Holder vel det :-P Som regel så pleier jeg alltid å overpakke også bruker jeg ikke halvparten av det engang .. Haha!

Hva skal dere i helgen? :-)

God helg!



Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com