torsdag 19. februar 2009

Winter white party!




Dagen begynte med at jeg dro for å handle drikke og finne ut hva jeg skulle ha på meg. 
For jeg skulle på byen sammens med natasha og victor.  Vi vorset midt i sentrum hos victor og senere dro vi på hawk, det var winter white party der.  Var helt OK på byen  for å være onsdag. For å si det sånn jeg var i topp form!!!! RAI RAI
Når jeg kom hjem så fikk jeg en telefon og det var ikke så glade nyheter akkuratt.  Er så lei av å finne meg feil gutt heletiden .
Trodde jeg hadde funnet meg en ordentlig en nå. Men da trodde jeg nok feil.. 
Jeg slet med å sove hele nattaen  la meg 07.00 og våknet 13.00.  "Første mamma spurte meg når jeg våknet opp var :  åssen er formen?
vil du være med ut å spise på bighorn steak house? "
Jeg var sulten som en ræv uansett så gjorde meg egentlig ingenting. Men jeg var litegrann fyllesyk, var utrolig gøtt med en ordentlig biff  da . Selvom jeg ikke syntes det var verdt prisen iiiiiiiii!!! 

Jeg ligger hjemme med feber :( håper jeg blir frisk innen lørdagen da er det ut på fylla igjen. 








Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com