lørdag 10. januar 2009

Baby you never show how you really feel for me. Tell me ; How can we ever be?

Ja da var jeg hjemme fra Oslo, var der torsdagen fram til lørdags'morgenen.
Var hos en kompis.  
Har hatt det utrolig koselig med deg du er virkelig en herlig gutt. 
Du betyr masse og jeg kommer alltid til å være her for deg uansett hva som skjer. Og jeg håper at du er her for meg også:D Jeg er virkelig glad for at jeg ble kjent med deg. 
Føles ut som vi har kjent hverandre mange år, men vi har egentlig bare kjent hverandre par måneder. Du er en gutt jeg kan si alt til uten at du sier det til noen. Jeg stoler 101% på deg.
Selvom vi har hatt mye fram og tilbake så,  er du alltid en godvenn/beste'venn for meg.
Jeg håper jeg aldri mister deg på noen som helst måte.  Jeg har blitt glad i deg.
Om jeg kunne så ville jeg ha vært hos deg enda lengre en til lørdagsmorgenen.
Men du fikk besøk og sånn så var like greit jeg dro. <3

Lørdagen ;  I dag skal jeg drikke sammens med en kompis som er hjemme fra militæret.  Jeg er ikke helt bra i formen så skal vel bare ta det pent og rolig i dag.  I guess, "sier dem alle".
Jeg skal ta tattis time på mandagsmorgenen så vil helst ikke være fyllesyk och jævelig da. 
Gleder meg som en liten unge .

Anyways RAI RAI! Ha en fin helg.
<3



3 kommentarer:

Saha Carter sa...

Det er godt å vite jeg ikke er den eneste :-) begynte å føle meg litt unormal!

Saha Carter sa...

Takk, så søt du er :-)
Og skoene er DIGGE, gleder meg til de kommer i posten! Hihi

Talita sa...

Ja forstår jeg godt :-D! Hehe<3

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com