onsdag 19. november 2008

SYK blablabla.

Tja nå har jeg faan meg klart å blitt syk!! Vel jeg har ikke vært i form fra tirsdagen av. Jeg trodde det først var fordi jeg hadde fått "lite søvn". Men brått så fant jeg ut at det var noe som ikke stemte.
Så jeg skal dra til legen enten i morgen eller fredagen for å se hva han sier.
Mandlene mine har hovnet opp igjen.
Så tror det er på tide å få dem vekk. Er veldig mye plaget av jævla mandlene og det er sykt irriterenes.
Noen andre som er det? Huff!
Så nå er det å vente på at mamma kommer seg hjem fra jobben/butikken sånn jeg får nesesprayen min og annet shit.

Så det jeg tenkte jeg skulle gjøre nå er å se på seriene mine : Gossip girl, The hills & Beverly hills 90210.


Ser dere på det ?














2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ser også på Gossip girl og 90210:D bra serier, Men ser på noen andre serier også som er kjempe bra:D hehe

Talita sa...

Hehe;) Ja enig der. :D Men jeg regner nesten med at de andre du mener er vel dexter og prison break og supernatural:P?

Bloggarkiv

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Norway
18år, Reising, Venner, Trener, Familien, Klær. fr0ken0dmann@hotmail.com